[O1] Łożysko + piasta tył

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kasper
    Classic
    • 2007
    • 23

    [O1] Łożysko + piasta tył

    Ten dystans zależy od stylu jazdy przed tankowaniem, u mnie raz pokazuje ponad 1000, a czasami 600-700 :shock: Jak delikatnie operujesz gazem to się zwieksza zasięg, tak jest przynajmniej u mnie.
  • ===Tomy===
    Rider
    • 2006
    • 552

    #2
    [O1] Łożysko + piasta tył

    Zmiana łożysk i piast z tyłu nieunikniona.
    Sytuacja cennikowa wygląda tak:
    ASO 320 zł za sztukę, dziękuję

    Allegro:

    Czy to oryginalny SKF?


    made cjang cjong korporyjszon?

    lub


    made by Pan Havlanek? pojęcia nie mam co to za źródło ...

    ASO ładuje prawdopodobnie SKF, FAG w pudełku VW wiadomo - przepłacamy.
    Zatem co polecają tęgie głowy?

    Przy okazji przód jest OK - na budziku 136kkm jak długo pociągną przednie?
    Zmieniać całość?
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
    Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
    Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

    Komentarz

    • RomanS
      Elegance
      • 2004
      • 804

      #3
      ===Tomy===, 1. Sprawdź, czy piasta pod bębny jest taka sama jak pod tarcze, bo na tych zdjeciach są różne pierścienie do ABS-u.
      2. Na pierwszym są znaki SKf i VW Audi nabite. Czy oryginał ? podejrzewam że tak, chociaż nabić w Chinach też wszystko potrafią :diabelski_usmiech
      3. Nie wymieniaj niczego "przy okazji" (tzn. przodu), jak przyjdzie na to czas to to zrobisz. No chyba, że masz taką fanaberie i za dużo kasy
      4. A sprawdź może w IC lub innej hurtowni, albo w Premie np (SKF)
      Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

      Komentarz

      • JanuszSz
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 2835
        • Superb II combi (3T5)

        #4
        ===Tomy===, W drugim linku masz przednie łożysko :P
        Co do pierwszego,wygląda ok.Dobierz jeszcze do kompletu uszczelniacze i w drogę. :lol:
        Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.

        Komentarz

        • ===Tomy===
          Rider
          • 2006
          • 552

          #5
          Zamieszczone przez RomanS
          , 1. Sprawdź, czy piasta pod bębny jest taka sama jak pod tarcze, bo na tych zdjeciach są różne pierścienie do ABS-u.
          O kurcze dziękuję, że mnie o tym informujesz.
          Jak podam sprzedawcy nr VIN dojdzie jakie będą potrzebne?

          Zamieszczone przez RomanS
          4. A sprawdź może w IC lub innej hurtowni, albo w Premie np (SKF)
          SKF w IC 280 zł sztuka - troszeczkę poszaleli

          Stąd cena 160 zł mocno kusi.

          Jeśli jednak nie będzie pewności do źródła pochodzenia kupię w IC.

          [ Dodano: Nie 04 Lis, 07 22:38 ]
          Zamieszczone przez JanuszSz
          ===Tomy===, W drugim linku masz przednie łożysko :P
          Co do pierwszego,wygląda ok.Dobierz jeszcze do kompletu uszczelniacze i w drogę. :lol:
          Się kurde źle wkleiło


          Dziękuję.
          Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
          Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
          Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

          Komentarz

          • RomanS
            Elegance
            • 2004
            • 804

            #6
            Zamieszczone przez JanuszSz
            ===Tomy===, W drugim linku masz przednie łożysko
            racja na milion %, przegapiłem ops:

            Co do ewentualnej różnicy piast beben/tarcza to nie wiem, czy się różnią a teraz nie mam dostepu do ETKI, tam trzeba sprawdzić, czy się różnią
            Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

            Komentarz


            • #7
              ===Tomy===, ale z tylu masz lozysko razem z piasta i nie ma opcji zeby to kosztowalo 150 zł, sam stosunkowo niedawno wymienialem tyle ze bralem w ASO, cena z montazem ~450 zł

              ps
              zakladam ze masz tarcze z tylu....

              Komentarz

              • ===Tomy===
                Rider
                • 2006
                • 552

                #8
                Zamieszczone przez lec
                ===Tomy===, ale z tylu masz lozysko razem z piasta i nie ma opcji zeby to kosztowalo 150 zł, sam stosunkowo niedawno wymienialem tyle ze bralem w ASO, cena z montazem ~450 zł

                ps
                zakladam ze masz tarcze z tylu....
                Nie Tomuś, moja niunia to 90-tka, służebna i bezawaryjna (odpukać) mająca bębenki.
                Nie miałem odwagi i czasu z wymianą na tarcze.

                Ceny części jak sam wiesz są różne. Faktycznie jeśli pierwsze źródło jakie podałem to oryginalne SKF to nie ma co się zastanawiać i biorę w ciemno.
                Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
                Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
                Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

                Komentarz


                • #9
                  no to wszystko wyjasnia - ciesz sie ze nie masz lozysk zintegrowanych z piastami

                  Komentarz

                  • ===Tomy===
                    Rider
                    • 2006
                    • 552

                    #10
                    Zamieszczone przez lec
                    no to wszystko wyjasnia - ciesz sie ze nie masz lozysk zintegrowanych z piastami
                    Znam temat i chwalę Pana pod niebiosy

                    BTW: Tomku przymierzam się do xenonów bez auto poziomowania o temp. światła 6000K.
                    Masz jakieś doświadczenie?
                    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
                    Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
                    Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

                    Komentarz


                    • #11
                      masz.... mozemy omowic dokladniej w środe

                      Komentarz

                      • ===Tomy===
                        Rider
                        • 2006
                        • 552

                        #12
                        Zamieszczone przez lec
                        masz.... mozemy omowic dokladniej w środe
                        Motywacja <mode on> na bank jestem
                        Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
                        Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
                        Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

                        Komentarz


                        • #13
                          ===Tomy===,

                          Komentarz

                          • RomanS
                            Elegance
                            • 2004
                            • 804

                            #14
                            Zamieszczone przez ===Tomy===
                            lec napisał/a:
                            no to wszystko wyjasnia - ciesz sie ze nie masz lozysk zintegrowanych z piastami


                            Znam temat i chwalę Pana pod niebiosy
                            Chciałbym się mylić ale ZTCW to łożyska są zintegrowane z tylną piastą w każdej Octavii 1. Piasta jest pierścieniem zewnętrznym łożyska (dwurzędowe kulkowe z dzielonym pierścieniem wewnętrznym).

                            Zerknąłem też pobieżnie do ETKI i zdaje się, że piasta jest ta sama dla bębnów i tarcz
                            Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

                            Komentarz

                            • Maicroft
                              Moderator
                              S_OCP MemberModeratoRS
                              • 2004
                              • 25757
                              • Audi

                              #15
                              BTW. W jaki sposob schodzi tarcza z tylu?? Jest skrecana nakretka od piasty?? Troche to malo logiczne by bylo. Bo pierscien od ABSu jest od wewnatrz, ale on jest przyczepiony do samej piasty
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz

                              • RomanS
                                Elegance
                                • 2004
                                • 804

                                #16
                                Zamieszczone przez Maicroft
                                BTW. W jaki sposob schodzi tarcza z tylu?? Jest skrecana nakretka od piasty?? Troche to malo logiczne by bylo. Bo pierscien od ABSu jest od wewnatrz, ale on jest przyczepiony do samej piasty
                                Dokładnie tak jak przednia. Jeden wkręt M6 ustalający plus śruby od kół
                                Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

                                Komentarz

                                • ===Tomy===
                                  Rider
                                  • 2006
                                  • 552

                                  #17
                                  Zamieszczone przez RomanS
                                  Zamieszczone przez ===Tomy===
                                  lec napisał/a:
                                  no to wszystko wyjasnia - ciesz sie ze nie masz lozysk zintegrowanych z piastami


                                  Znam temat i chwalę Pana pod niebiosy
                                  Chciałbym się mylić ale ZTCW to łożyska są zintegrowane z tylną piastą w każdej Octavii 1. Piasta jest pierścieniem zewnętrznym łożyska (dwurzędowe kulkowe z dzielonym pierścieniem wewnętrznym).

                                  Zerknąłem też pobieżnie do ETKI i zdaje się, że piasta jest ta sama dla bębnów i tarcz
                                  Dzięki Romku za pomoc.
                                  Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
                                  Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
                                  Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

                                  Komentarz

                                  • RomanS
                                    Elegance
                                    • 2004
                                    • 804

                                    #18
                                    ===Tomy===, to prawdziwa przyjemność móc pomóc
                                    Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

                                    Komentarz

                                    • geo022
                                      Drive
                                      • 2007
                                      • 53

                                      #19
                                      sorki ze odkopuje trupa ale pilnie potrzebuje info jakim momentem dokręcać piaste, bo w książce tego nie znalazłem ... POMÓŻCIE
                                      Elegance version

                                      Komentarz

                                      • handzol
                                        Ambiente
                                        • 2006
                                        • 212

                                        #20
                                        175Nm na nowej nakretce 12-to katnej. Sruby zacisku hamulcowego 65Nm.Też tego nie wiedziałem,pomógł mi Maicroft podając te dane

                                        Komentarz

                                        Pracuję...